Sedací systémy / JAY / Invalidní vozíky sedací polštáře

Sedací polštáře pro invalidní vozíky

„Sedací polštáře a zádové opěrky Jay nabízejí mým klientům spolehlivou oporou a ochranu. Variabilita produktových řad, široká nabídka rozměrů a příslušenství systému Jay mi vždy pomáhají nalézt to nejlepší řešení pro uspokojení individuálních potřeb mých pacientů.“

 

Stephanie, fyzioterapeutka

V klinické praxi není místo pro kompromisy.
» Sedací polštáře a zádové opěrky JAY tvoří ucelený, do posledního detailu promyšlený a stále se vyvíjející systém, který nabízí optimální řešení všech nároků na správné sezení ve vozíku. Maximální ochrana proti kožním defektům, optimální rozložení tlaku a snadná montáž do většiny mechanických a elektrických vozíků – to jsou hlavní benefity tohoto systému.

 

JAY Balance Cryo Fluid

JAY Balance Cryo Fluid Sedací polštář na invalidní vozík

Revoluční technologie navržená pro snížení teploty pokožky v oblasti sedu.

Cena od 14 037,00 Kč

JAY Xtreme Active

JAY Xtreme Active Sedací polštář na invalidní vozík

Antidekubitní ochrana pro aktivní uživatele

Cena od 10 275,00 Kč

JAY Lite

JAY Lite Sedací polštář na invalidní vozík

S pocitem lehkosti.

Cena od 9 053,00 Kč

JAY J2

JAY J2 Sedací polštář na invalidní vozík

Stabilita a ochrana proti kožním defektům a dekubitům.

Cena od 13 383,00 Kč

JAY Easy

JAY Easy Sedací polštář na invalidní vozík

Nízká váha a dobrá ochrana proti dekubitům.

Cena od 10 149,00 Kč

JAY Easy Visco

JAY Easy Visco Sedací polštář na invalidní vozík

Vysoká úroveň pohodlí a polohování s mírným rozložením tlaku.

Cena od 8 650,00 Kč

JAY ZIP

JAY ZIP Sedací polštář na invalidní vozík

Pohodný, klinicky účinný sedací polštář navržený speciálně pro děti.

Cena od 9 053,00 Kč

JAY Balance

JAY Balance Sedací polštář na invalidní vozík

Inovativní, dvouvrstvý systém potahu sedačky.

Cena od 14 037,00 Kč

Často kladené otázky

Výdej zdravotnických prostředků upravuje zákon č. 48/1997 Sb., který mimo jiné obsahuje:

Kategorizační strom

  • Jednotlivé kategorie zdravotnických prostředků (dále ZP) a jejich příslušenství.
  • Popis – minimální technické požadavky a výbavu ZP. Jednotlivé kategorie, by měly obsahovat prostředky srovnatelných parametrů. Mějte na paměti, že potřeby každého z vás jsou jiné a více příslušenství v základní ceně ještě neznamená, že je ZP lepší.
    Každé příslušenství, které nevyužijete, zbytečně navyšuje hmotnost ZP a do budoucna může navyšovat i cenu oprav vašeho ZP. Proto je naše portfolio výrobků nejširší na trhu.
  • Preskripční omezení – která odbornost může ZP předepsat a zda je pro výdej třeba schválení zdravotní pojišťovnou. Nejjednodušší ZP může předepsat praktický lékař, ale většina našich ZP musí být předepsána odborným lékařem.
  • Indikační omezení – na jaký zdravotnický prostředek má klient nárok vzhledem ke své diagnóze
  • Množstevní limit – jak často pojištěnci vzniká nárok na nový ZP. Nový ZP si klient vyřizuje na dobu minimálně 5–7 let. Proto je mimo jiné důležité zvážit dostupnost servisních a dalších služeb v dané lokalitě. Mezi naše bezesporné výhody patří široké pokrytí servisem celé ČR.
  • Úhradový limit – maximální úhrada zdravotní pojišťovny. Ceny ZP se nacházejí v různých cenových hladinách. Našim klientům nejprve doporučujeme požadované ZP vyzkoušet a popřípadě porovnat s konkurencí, a teprve poté řešit cenovou hladinu daného ZP.
  • Možnost cirkulace – zda ZP po výdeji přechází do vlastnictví pojišťovny nebo pojištence. Vlastnictví ZP má vliv zejména na úhradu oprav ZP v průběhu užitné doby. Opravy ZP ve vlastnictví zdravotní pojišťovny jsou hrazené z 90–99% (v závislosti na tom zda byl vydán nový nebo repasovaný ZP). U ZP ve vlastnictví pojištence zdravotní pojišťovna platí opravy maximálně do výše 10 000 Kč u mechanických vozíků (po dobu užitnou 5 let) a 14 000 Kč u vozíků elektrických (po dobu 7 let). Vlastnictví ZP zákon řeší i v paragrafové části. ZP do majetku pojištěnce přechází i v případě, kdy je spoluúčast pacienta vyšší než 2 000 Kč.

Termíny a postup při schvalování:

  • O nároku pojištěnce na ZP musí zdravotní pojišťovna rozhodnout do 15 dnů od podání návrhu na posouzení nároku. 
  • V případě, kdy zdravotní pojišťovna do daného termínu nemůže rozhodnout, přechází posouzení nároku pojištěnce do správního řízení podle zákona č. 500/2004 Sb.
  • V případě, kdy zdravotní pojišťovna rozhodne, že pojištěnec na daný ZP nemá nárok, tak se pojištěnec může do 15 dnů od doručení rozhodnutí odvolat k „Revizní komisi“ a výsledek rozhodnutí rozporovat.

Připadají vám tyto informace složité? Obraťte se na nás – rádi vám poradíme.

Plné znění zákonů:

Zákon o veřejném zdravotním pojištění: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1997-48
Zákon o správním řádu: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-500

Co se týká úhrady zdravotnických prostředků a jejich další údržby a oprav, většina našich produktů je hrazena plně nebo částečně z veřejného zdravotního pojištění.

Na produkty s doplatky, popřípadě na produkty nehrazené zdravotní pojišťovnou, je možné získat příspěvek od některé z nadací, s nimiž spolupracujeme. Aktuální seznam nadací vám rádi poskytneme při bezplatném a nezávazném předvedení zdravotního prostředku.

Ano tištěné verze těchto materiálů jsou dostupné. Pro jejich objednání nás prosím kontaktujte.

Pro servis prosím volejte naši bezplatnou linku 800 900 809. Případně pište na e-mailovou adresu: info@medicco.cz.

Pro vrácení zdravotnických prostředků, prosím volejte naši bezplatnou linku 800 900 809 a nechte se přepojit na zaměstnance, který má vrácení pomůcek na starosti. Případně pište na e-mailovou adresu: info@medicco.cz.

 1 2 

European Seating Symposium

Společnost Sunrise Medical je jedna z předních organizací, které se aktivně účastní mezinárodního symposia ESS. Evropské Symposium Sezení se komplexně věnuje problematice života lidí  na invalidním vozíku a sdružuje přední profesionály, výrobce, dodavatele a uživatele zdravotnických prostředků.

Více informací