Podpora / Často kladené otázky / Pomoc a podpora / Chcete si pořídit některý z našich produktů? / Jaký je postup pro získání zdravotní pomůcky?

Jaký je postup pro získání zdravotní pomůcky?

Jaký je postup pro získání zdravotní pomůcky?

Každý z nás je jiný, proto je výběr správného prostředku zdravotní techniky velmi individuální a ne zcela jednoduchá záležitost. Z tohoto důvodu vždy v první řadě doporučujeme bezplatné a nezávazné předvedení, vyzkoušení vhodného prostředku a konzultaci s našimi odbornými poradci.Postup získání prostředku zdravotní techniky se skládá z několika kroků:1. „Zaměření“ klienta – výběr vhodného prostředku a potřebného příslušenství. Klient si konkrétní pomůcku vyzkouší za asistence našeho odborného zástupce, případně terapeuta. Výsledkem je nejen cenová nabídka, ale hlavně vyplněný objednací list obsahující veškeré informace potřebné k objednání.2. Kalkulace – klient od nás dostává rozpis ceny, který obsahuje všechny potřebné položky: „kódy“ z úhradového katalogu, celkovou cenu, úhradu zdravotní pojišťovny a případně výši doplatku. Klient od nás dostává také podklady pro získání úhrady ze strany zdravotní pojišťovny – „poukaz a žádanku o zvýšenou úhradu“ případně „formulář k přidělení elektrického vozíku“.3. Předepsání – klient navštíví svého odborného lékaře. Ten na základě dodaných podkladů vyplní „žádanku/y o zvýšenou úhradu“, kterou odešle konkrétní zdravotní pojišťovně ke schválení. Každá jednotlivá položka musí být předepisujícím lékařem zvlášť zdůvodněna.4. Proces schvalování – zdravotní pojišťovna rozhoduje o schválení úhrady. V případě schválení posílá schválené podklady zpět předepisujícímu lékaři. Lékař vypíše „poukaz/y na léčebnou a ortopedickou pomůcku“, který odešle nám – vašemu dodavateli.5. Objednání – pro úspěšné objednání vašeho nového prostředku je důležité nejen dodat zdravotní pojišťovnou schválené poukazy, ale i pokrýt alespoň 50% případného doplatku (dodat příslib nadací, popřípadě uhradit zálohovou fakturu).6. Dodání – naši specialisté vám zdarma váš nový prostředek dodají. Při dodání vám vysvětlí všechny funkce a provedou veškerá nastavení tak, aby vyhovovala všem vašim požadavkům.7. Následný servis a podpora – předáním nového prostředku vše teprve začíná. Součástí našich služeb je následná podpora v případě, kdy je třeba dodatečně změnit nastavení nebo provést záruční či pozáruční opravu.Poukaz na léčebnou a ortopedickou pomůcku:Připadá vám postup získání zdravotní pomůcky složitý? Obraťte se na nás – rádi vás tímto procesem krok za krokem provedeme.