Kontaktujte nás

Adresa sídla / provozovny / fakturační adresa:

Korespondenční adresa pro zasílání veškeré komunikace

MEDICCO s.r.o.
Heršpická 1013/11d, Štýřice
639 00 Brno

IČ 24206539
DIČ CZ24206539
IČZ 72996949


vedená u Krajského soudu v Brně, Spisová značka: C 97652
číslo účtu: 3002606018 / 2700 UniCredit Bank Czech Republic

Rychlá volba:

Oddělení Pracovník e.mail telefon
Podatelna Hana Hytychová h.hytychova@medicco.cz  603 976 715
Opravy, náhradní díly, reklamace Pavel Chocholouš p.chocholous@medicco.cz 605 478 663
Vrácení, vyřazování zdravotnických prostředků Jiří Janek j.janek@medicco.cz 733 124 792


Bezplatná infolinka: 800 900 809
Datová schránka: ewn9fc9

Časté dotazy

Výdej zdravotnických prostředků upravuje zákon č. 48/1997 Sb., který mimo jiné obsahuje:

Kategorizační strom

  • Jednotlivé kategorie zdravotnických prostředků (dále ZP) a jejich příslušenství.
  • Popis – minimální technické požadavky a výbavu ZP. Jednotlivé kategorie, by měly obsahovat prostředky srovnatelných parametrů. Mějte na paměti, že potřeby každého z vás jsou jiné a více příslušenství v základní ceně ještě neznamená, že je ZP lepší.
    Každé příslušenství, které nevyužijete, zbytečně navyšuje hmotnost ZP a do budoucna může navyšovat i cenu oprav vašeho ZP. Proto je naše portfolio výrobků nejširší na trhu.
  • Preskripční omezení – která odbornost může ZP předepsat a zda je pro výdej třeba schválení zdravotní pojišťovnou. Nejjednodušší ZP může předepsat praktický lékař, ale většina našich ZP musí být předepsána odborným lékařem.
  • Indikační omezení – na jaký zdravotnický prostředek má klient nárok vzhledem ke své diagnóze
  • Množstevní limit – jak často pojištěnci vzniká nárok na nový ZP. Nový ZP si klient vyřizuje na dobu minimálně 5–7 let. Proto je mimo jiné důležité zvážit dostupnost servisních a dalších služeb v dané lokalitě. Mezi naše bezesporné výhody patří široké pokrytí servisem celé ČR.
  • Úhradový limit – maximální úhrada zdravotní pojišťovny. Ceny ZP se nacházejí v různých cenových hladinách. Našim klientům nejprve doporučujeme požadované ZP vyzkoušet a popřípadě porovnat s konkurencí, a teprve poté řešit cenovou hladinu daného ZP.
  • Možnost cirkulace – zda ZP po výdeji přechází do vlastnictví pojišťovny nebo pojištence. Vlastnictví ZP má vliv zejména na úhradu oprav ZP v průběhu užitné doby. Opravy ZP ve vlastnictví zdravotní pojišťovny jsou hrazené z 90–99% (v závislosti na tom zda byl vydán nový nebo repasovaný ZP). U ZP ve vlastnictví pojištence zdravotní pojišťovna platí opravy maximálně do výše 10 000 Kč u mechanických vozíků (po dobu užitnou 5 let) a 14 000 Kč u vozíků elektrických (po dobu 7 let). Vlastnictví ZP zákon řeší i v paragrafové části. ZP do majetku pojištěnce přechází i v případě, kdy je spoluúčast pacienta vyšší než 2 000 Kč.

Termíny a postup při schvalování:

  • O nároku pojištěnce na ZP musí zdravotní pojišťovna rozhodnout do 15 dnů od podání návrhu na posouzení nároku. 
  • V případě, kdy zdravotní pojišťovna do daného termínu nemůže rozhodnout, přechází posouzení nároku pojištěnce do správního řízení podle zákona č. 500/2004 Sb.
  • V případě, kdy zdravotní pojišťovna rozhodne, že pojištěnec na daný ZP nemá nárok, tak se pojištěnec může do 15 dnů od doručení rozhodnutí odvolat k „Revizní komisi“ a výsledek rozhodnutí rozporovat.

Připadají vám tyto informace složité? Obraťte se na nás – rádi vám poradíme.

Plné znění zákonů:

Zákon o veřejném zdravotním pojištění: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1997-48
Zákon o správním řádu: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-500

Každý z nás je jiný, proto je výběr správného prostředku zdravotní techniky velmi individuální a ne zcela jednoduchá záležitost. Z tohoto důvodu vždy v první řadě doporučujeme bezplatné a nezávazné předvedení, vyzkoušení vhodného prostředku a konzultaci s našimi odbornými poradci.

Postup získání prostředku zdravotní techniky se skládá z několika kroků:

1. „Zaměření“ klienta – výběr vhodného prostředku a potřebného příslušenství. Klient si konkrétní pomůcku vyzkouší za asistence našeho odborného zástupce, případně terapeuta. Výsledkem je nejen cenová nabídka, ale hlavně vyplněný objednací list obsahující veškeré informace potřebné k objednání.

2. Kalkulace – klient od nás dostává rozpis ceny, který obsahuje všechny potřebné položky: „kódy“ z úhradového katalogu, celkovou cenu, úhradu zdravotní pojišťovny a případně výši doplatku. Klient od nás dostává také podklady pro získání úhrady ze strany zdravotní pojišťovny – „poukaz a žádanku o zvýšenou úhradu“ případně „formulář k přidělení elektrického vozíku“.

3. Předepsání – klient navštíví svého odborného lékaře. Ten na základě dodaných podkladů vyplní „žádanku/y o zvýšenou úhradu“, kterou odešle konkrétní zdravotní pojišťovně ke schválení. Každá jednotlivá položka musí být předepisujícím lékařem zvlášť zdůvodněna.

4. Proces schvalování – zdravotní pojišťovna rozhoduje o schválení úhrady. V případě schválení posílá schválené podklady zpět předepisujícímu lékaři. Lékař vypíše „poukaz/y na léčebnou a ortopedickou pomůcku“, který odešle nám – vašemu dodavateli.

5. Objednání – pro úspěšné objednání vašeho nového prostředku je důležité nejen dodat zdravotní pojišťovnou schválené poukazy, ale i pokrýt alespoň 50% případného doplatku (dodat příslib nadací,
popřípadě uhradit zálohovou fakturu).

6. Dodání – naši specialisté vám zdarma váš nový prostředek dodají. Při dodání vám vysvětlí všechny funkce a provedou veškerá nastavení tak, aby vyhovovala všem vašim požadavkům.

7. Následný servis a podpora – předáním nového prostředku vše teprve začíná. Součástí našich služeb je následná podpora v případě, kdy je třeba dodatečně změnit nastavení nebo provést záruční či pozáruční opravu.

Poukaz na léčebnou a ortopedickou pomůcku:
Poukaz-1.JPG

Připadá vám postup získání zdravotní pomůcky složitý? Obraťte se na nás – rádi vás tímto procesem krok za krokem provedeme.

Zobrazit všechny otázky

medicco-map.jpg

Provozní doba: 

Po  8:30 – 16:30 h
Út  8:30 – 16:30 h
St   8:30 – 16:30 h
Čt  8:30 – 16:30 h
Pá  8:30 – 12:00 h

Předvedení produktů a zaměření pouze po předchozí domluvě.

Provozní doba servisního oddělení (pro objednané klienty): 
Čt  8:30 – 16:30 h
Pá  8:30 – 12:00 h

Kontaktujte nás on-line:

Pokud máte méně než 18 let, neposkytujte nám žádné osobní údaje. Další informace o našich pokynech pro zpracování údajů naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Jak vaše informace používáme?

Společnost Medicco používá informace, které nám poskytujete za účelem odesílání informačních e-mailů, které jste si od nás objednali. To může zahrnovat předávání vašich osobních informací jiným interním oddělením, které tyto informace mohou zpracovávat pro vyřízení vašich požadavků. Vaše osobní údaje nikdy nesdílíme s nikým mimo společnost Medicco. Vaše informace budou uloženy ve Velké Británii a nebudou uchovávány déle než 2 roky po poslední interakci s námi.

Pokud nám potřebujete odeslat vaše osobní informace (například vaše zdravotní postižení), kontaktujte nás prosím telefonicky.

Přihlaste se k odběru e-mailových zpravodajů

Obchodní zastoupení v regionech

Vysočina, Královéhradecko, Pardubicko 
Obchodní zástupce
Martin Smetana
+420 604 829 510
Dobronická 1257, 140 00 Praha 4
m.smetana@medicco.cz

Asistent:
Jaroslav Filsák
+420 739 510 742
j.filsak@medicco.cz

Praha, střední Čechy, Hradec Králové, Pardubice
Obchodní zástupce
Petr Hoke
+420 733 643 053
Dobronická 1257, 140 00 Praha 4
p.hoke@medicco.cz

Asistent:
Jaroslav Filsák
+420 739 510 742
j.filsak@medicco.cz

Jižní a západní Čechy
Obchodní zástupce
Lukáš Hlaváček
+420 737 595 863
Dobronická 1257, 140 00 Praha 4
l.hlavacek@medicco.cz

Asistent:
Jaroslav Filsák
+420 739 510 742
j.filsak@medicco.cz

Severní a střední Čechy, Liberecko, Karlovarsko
Obchodní zástupce
Martin Smetana
+420 604 829 510
Dobronická 1257, 140 00 Praha 4
m.smetana@medicco.cz

Asistent:
Jaroslav Filsák
+420 739 510 742
j.filsak@medicco.cz

Jihomoravský, Zlínský a Olomoucký kraj
Obchodní zástupce
Pavel Vavrouš
+420 604 647 640
areál NORDIC centra, Seifertova 33, 750 02 Přerov
p.vavrous@medicco.cz

Asistent:
Martin Novák
+420 604 830 783
areál NORDIC centra, Seifertova 33, 750 02 Přerov
m.novak@medicco.cz

Moravskoslezský, Zlínský a Olomoucký kraj
Obchodní zástupce
Jiří Prokeš
+420 733 124 796
Na Dvorku 216, 747 69 Pustá Polom
j.prokes@medicco.cz

Asistent:
Martin Novák
+420 604 830 783
areál NORDIC centra, Seifertova 33, 750 02 Přerov
m.novak@medicco.cz

Obchodní oddělení

Lubomír Kachyňa, MBA
Obchodní ředitel
605 381 444
l.kachyna@medicco.cz

Roman Krejčí, MBA
Marketing Manager, Zmocněnec jednatele 
733 643 054 
r.krejci@medicco.cz

Ing. Martin Mazůrek
Product Manager 
603 448 105
m.mazurek@medicco.cz

Servisní oddělení

Josef Myča
Vedoucí servisu 
604 268 565
j.myca@medicco.cz

Pavel Chocholouš
Reklamace a opravy 
605 478 663
p.chocholous@medicco.cz

Ing. Kristina Tučková
Bezbariérovost 
733 537 340
k.tuckova@medicco.cz

Ekonomické oddělení

Ing. Ilona Pivovarová
Finance Manager, HR 
733 537 544
i.pivovarova@medicco.cz

Velkoobchod

Ing. Vladimír Kopačka, MBA
Manažer velkoobchodu
+420 732 749 216 
Heršpická 1013/11d, 639 00 Brno
v.kopacka@medicco.cz

Asistentka:
Hana Hytychová
+420 603 976 715
h.hytychova@medicco.cz